Η έκφραση "το ευρύ κοινό", όταν αναφέρεται σε συνάρτηση με γνωστικά θέματα, αποδίδει στο κοινό χαρακτηριστικά ευτελή και συγχρόνως διαχωρίζει τη θέση του γράφοντος (ή λέγοντος) από τη ...μάζα.
Πρέπει να διευκρινιστεί πως ό,τι εκτίθεται από αυτόν τον χώρο, δεν έχει πρόθεση να προσδώσει ελιτίστικη ιδιότητα στον γράφοντα, απλά γίνεται για να αποτελέσει αφορμή για προβληματισμό ή ακόμη για να προσθέσει κάποια στοιχεία προς ενημέρωση των φίλων αναγνωστών, που ούτως ή άλλως "γνώσιν έχουσι".
Με αυτή λοιπόν τη διευκρίνιση...
Δεν είναι καθόλου παράξενο που σ' αυτή τη χώρα των σκυλάδικων, των πρωινάδικων, της μαγκιάς και της ασχετοσύνης, μια προσωπικότητα σαν αυτή του Δημήτρη Κορρέ είναι άγνωστη στο ...ευρύ κοινό. Μέσα στην αποτελματωμένη νεοελληνική πραγματικότητα, υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται αδιάκοπα για την ανάπτυξη της τεχνολογίας, της επιστήμης και κυρίως του πνεύματος. Το κακό είναι πως δεν προβάλλονται οι δραστηριότητές τους για παραδειγματισμό, αφού οι ίδιοι δεν έχουν ούτε το χρόνο και πιθανόν ούτε τη διάθεση για κάτι τέτοιο. Πραγματικά, αν ψάξει κανείς στο διαδίκτυο, ελάχιστες (έως μηδαμινές) πληροφορίες θα βρει για τον Κορρέ, ενώ άπειρες θα τον κατακλύσουν για τους τραγουδιστάδες μας, τα top (και ...bottom) models μας και τους κάθε λογής πεχλιβάνηδες...
Ο Δημήτρης Κορρές είναι αρχιτέκτων μηχανικός,
κεραμίστας - αγγειοπλάστης,
μηχανουργός.
Παράλληλα μπορεί να χαρακτηριστεί και ως πρωτοπόρος της αναρρίχησης βράχου στην Ελλάδα. Έχει ανοίξει πάμπολλες αναρριχητικές διαδρομές, που για την εποχή τους ήταν εξωπραγματικές. Είναι ο πρώτος (στην Ελλάδα) που εισήγαγε και δίδαξε την ελεύθερη αναρρίχηση. Σκαρφάλωσε πλάκες που κανείς δεν διανοήθηκε εκείνη την εποχή να κοιτάξει.
Είναι ο άνθρωπος που δεν δέχεται την έννοια "ακατόρθωτο",
ο άνθρωπος που μετακίνησε το εκκλησάκι πριν την πλατεία της Κηφισιάς για να πλατύνει ο δρόμος...
Έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου...
Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας...
Μετακίνησε την καμινάδα των 46μ. στο Carrefour της Ν. Ιωνίας...
Μετακίνησε τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών, για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα...
Μετακίνησε τον ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο των Σπάτων...
Μετακίνησε ένα τζαμί στη Θεσσαλονίκη και άλλα κτήρια...
Πρότεινε την ανάπλαση της παλιάς πόλης του Ρεθύμνου...
Δεν επαρκούν πολλές σελίδες για να απαριθμήσει κανείς τις πρωτότυπες ιδέες του...
Τα τελευταία οκτώ χρόνια ασχολείται με ένα project για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου με χαρακτηριστικά Rally και Off Road συγχρόνως. Οι αναρτήσεις είναι εμπνευσμένες από τις αναρτήσεις του 2CV, αλλά μόνο σαν φιλοσοφία, γιατί ο σχεδιασμός είναι παγκόσμια πατέντα δική του και βασίζεται σε διαγώνιες αντιστρεπτικές ράβδους που κάνουν ολόκληρο το αμάξωμα με τη συμμετοχή των τροχών ένα ενιαίο και ενεργό σύστημα απόσβεσης.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης δικό του, υλοποιημένο στη Σουηδία.
Έχει δεχτεί πολλές προτάσεις από ξένους οίκους, αλλά σκοπός του είναι το αυτοκίνητο να κατασκευαστεί εδώ, από τον ίδιο και τους συνεργάτες του.
Είναι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δρόμο με κορυφαίες επιδόσεις και ανά πάσα στιγμή, χωρίς κανένα ιδιαίτερο χειρισμό θα μπορεί να σκαρφαλώσει σε απίθανες κλίσεις και να ξεπεράσει μεγάλα εμπόδια χωρίς καμία ενόχληση για τους επιβάτες.
Ονομάζεται "Yassou" και στη φωτογραφία είναι το Yassou3.
Αυτό που θα δείτε στο video (Yassou 2), όσοι το έζησαν από μέσα δεν πίστευαν στα μάτια τους!
http://www.youtube.com/watch?v=jTCC8BgrIGg
Ο Δημήτρης Κορρές είναι αρχιτέκτων μηχανικός,
κεραμίστας - αγγειοπλάστης,
μηχανουργός.
Παράλληλα μπορεί να χαρακτηριστεί και ως πρωτοπόρος της αναρρίχησης βράχου στην Ελλάδα. Έχει ανοίξει πάμπολλες αναρριχητικές διαδρομές, που για την εποχή τους ήταν εξωπραγματικές. Είναι ο πρώτος (στην Ελλάδα) που εισήγαγε και δίδαξε την ελεύθερη αναρρίχηση. Σκαρφάλωσε πλάκες που κανείς δεν διανοήθηκε εκείνη την εποχή να κοιτάξει.
Είναι ο άνθρωπος που δεν δέχεται την έννοια "ακατόρθωτο",
ο άνθρωπος που μετακίνησε το εκκλησάκι πριν την πλατεία της Κηφισιάς για να πλατύνει ο δρόμος...
Έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου...
Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας...
Μετακίνησε την καμινάδα των 46μ. στο Carrefour της Ν. Ιωνίας...
Μετακίνησε τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών, για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα...
Μετακίνησε τον ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο των Σπάτων...
Μετακίνησε ένα τζαμί στη Θεσσαλονίκη και άλλα κτήρια...
Πρότεινε την ανάπλαση της παλιάς πόλης του Ρεθύμνου...
Δεν επαρκούν πολλές σελίδες για να απαριθμήσει κανείς τις πρωτότυπες ιδέες του...
Τα τελευταία οκτώ χρόνια ασχολείται με ένα project για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου με χαρακτηριστικά Rally και Off Road συγχρόνως. Οι αναρτήσεις είναι εμπνευσμένες από τις αναρτήσεις του 2CV, αλλά μόνο σαν φιλοσοφία, γιατί ο σχεδιασμός είναι παγκόσμια πατέντα δική του και βασίζεται σε διαγώνιες αντιστρεπτικές ράβδους που κάνουν ολόκληρο το αμάξωμα με τη συμμετοχή των τροχών ένα ενιαίο και ενεργό σύστημα απόσβεσης.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης δικό του, υλοποιημένο στη Σουηδία.
Έχει δεχτεί πολλές προτάσεις από ξένους οίκους, αλλά σκοπός του είναι το αυτοκίνητο να κατασκευαστεί εδώ, από τον ίδιο και τους συνεργάτες του.
Είναι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δρόμο με κορυφαίες επιδόσεις και ανά πάσα στιγμή, χωρίς κανένα ιδιαίτερο χειρισμό θα μπορεί να σκαρφαλώσει σε απίθανες κλίσεις και να ξεπεράσει μεγάλα εμπόδια χωρίς καμία ενόχληση για τους επιβάτες.
Ονομάζεται "Yassou" και στη φωτογραφία είναι το Yassou3.
Αυτό που θα δείτε στο video (Yassou 2), όσοι το έζησαν από μέσα δεν πίστευαν στα μάτια τους!
http://www.youtube.com/watch?v=jTCC8BgrIGg