Η έκφραση "το ευρύ κοινό", όταν αναφέρεται σε συνάρτηση με γνωστικά θέματα, αποδίδει στο κοινό χαρακτηριστικά ευτελή και συγχρόνως διαχωρίζει τη θέση του γράφοντος (ή λέγοντος) από τη ...μάζα.
Πρέπει να διευκρινιστεί πως ό,τι εκτίθεται από αυτόν τον χώρο, δεν έχει πρόθεση να προσδώσει ελιτίστικη ιδιότητα στον γράφοντα, απλά γίνεται για να αποτελέσει αφορμή για προβληματισμό ή ακόμη για να προσθέσει κάποια στοιχεία προς ενημέρωση των φίλων αναγνωστών, που ούτως ή άλλως "γνώσιν έχουσι".
Με αυτή λοιπόν τη διευκρίνιση...
Δεν είναι καθόλου παράξενο που σ' αυτή τη χώρα των σκυλάδικων, των πρωινάδικων, της μαγκιάς και της ασχετοσύνης, μια προσωπικότητα σαν αυτή του Δημήτρη Κορρέ είναι άγνωστη στο ...ευρύ κοινό. Μέσα στην αποτελματωμένη νεοελληνική πραγματικότητα, υπάρχουν άνθρωποι που εργάζονται αδιάκοπα για την ανάπτυξη της τεχνολογίας, της επιστήμης και κυρίως του πνεύματος. Το κακό είναι πως δεν προβάλλονται οι δραστηριότητές τους για παραδειγματισμό, αφού οι ίδιοι δεν έχουν ούτε το χρόνο και πιθανόν ούτε τη διάθεση για κάτι τέτοιο. Πραγματικά, αν ψάξει κανείς στο διαδίκτυο, ελάχιστες (έως μηδαμινές) πληροφορίες θα βρει για τον Κορρέ, ενώ άπειρες θα τον κατακλύσουν για τους τραγουδιστάδες μας, τα top (και ...bottom) models μας και τους κάθε λογής πεχλιβάνηδες...
Ο Δημήτρης Κορρές είναι αρχιτέκτων μηχανικός,
κεραμίστας - αγγειοπλάστης,
μηχανουργός.
Παράλληλα μπορεί να χαρακτηριστεί και ως πρωτοπόρος της αναρρίχησης βράχου στην Ελλάδα. Έχει ανοίξει πάμπολλες αναρριχητικές διαδρομές, που για την εποχή τους ήταν εξωπραγματικές. Είναι ο πρώτος (στην Ελλάδα) που εισήγαγε και δίδαξε την ελεύθερη αναρρίχηση. Σκαρφάλωσε πλάκες που κανείς δεν διανοήθηκε εκείνη την εποχή να κοιτάξει.
Είναι ο άνθρωπος που δεν δέχεται την έννοια "ακατόρθωτο",
ο άνθρωπος που μετακίνησε το εκκλησάκι πριν την πλατεία της Κηφισιάς για να πλατύνει ο δρόμος...
Έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου...
Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας...
Μετακίνησε την καμινάδα των 46μ. στο Carrefour της Ν. Ιωνίας...
Μετακίνησε τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών, για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα...
Μετακίνησε τον ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο των Σπάτων...
Μετακίνησε ένα τζαμί στη Θεσσαλονίκη και άλλα κτήρια...
Πρότεινε την ανάπλαση της παλιάς πόλης του Ρεθύμνου...
Δεν επαρκούν πολλές σελίδες για να απαριθμήσει κανείς τις πρωτότυπες ιδέες του...
Τα τελευταία οκτώ χρόνια ασχολείται με ένα project για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου με χαρακτηριστικά Rally και Off Road συγχρόνως. Οι αναρτήσεις είναι εμπνευσμένες από τις αναρτήσεις του 2CV, αλλά μόνο σαν φιλοσοφία, γιατί ο σχεδιασμός είναι παγκόσμια πατέντα δική του και βασίζεται σε διαγώνιες αντιστρεπτικές ράβδους που κάνουν ολόκληρο το αμάξωμα με τη συμμετοχή των τροχών ένα ενιαίο και ενεργό σύστημα απόσβεσης.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης δικό του, υλοποιημένο στη Σουηδία.
Έχει δεχτεί πολλές προτάσεις από ξένους οίκους, αλλά σκοπός του είναι το αυτοκίνητο να κατασκευαστεί εδώ, από τον ίδιο και τους συνεργάτες του.
Είναι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δρόμο με κορυφαίες επιδόσεις και ανά πάσα στιγμή, χωρίς κανένα ιδιαίτερο χειρισμό θα μπορεί να σκαρφαλώσει σε απίθανες κλίσεις και να ξεπεράσει μεγάλα εμπόδια χωρίς καμία ενόχληση για τους επιβάτες.
Ονομάζεται "Yassou" και στη φωτογραφία είναι το Yassou3.
Αυτό που θα δείτε στο video (Yassou 2), όσοι το έζησαν από μέσα δεν πίστευαν στα μάτια τους!
http://www.youtube.com/watch?v=jTCC8BgrIGg
Ο Δημήτρης Κορρές είναι αρχιτέκτων μηχανικός,
κεραμίστας - αγγειοπλάστης,
μηχανουργός.
Παράλληλα μπορεί να χαρακτηριστεί και ως πρωτοπόρος της αναρρίχησης βράχου στην Ελλάδα. Έχει ανοίξει πάμπολλες αναρριχητικές διαδρομές, που για την εποχή τους ήταν εξωπραγματικές. Είναι ο πρώτος (στην Ελλάδα) που εισήγαγε και δίδαξε την ελεύθερη αναρρίχηση. Σκαρφάλωσε πλάκες που κανείς δεν διανοήθηκε εκείνη την εποχή να κοιτάξει.
Είναι ο άνθρωπος που δεν δέχεται την έννοια "ακατόρθωτο",
ο άνθρωπος που μετακίνησε το εκκλησάκι πριν την πλατεία της Κηφισιάς για να πλατύνει ο δρόμος...
Έδωσε λύση για τη στήριξη των παλαιών πυλώνων φωτισμού του Ολυμπιακού Σταδίου...
Έδωσε τη βασική λύση στη γέφυρα της Χαλκίδας...
Μετακίνησε την καμινάδα των 46μ. στο Carrefour της Ν. Ιωνίας...
Μετακίνησε τον βυζαντινό ναό της Παναγίας Τορνικίου Γρεβενών, για να σωθεί από τα νερά φράγματος στον Αλιάκμονα...
Μετακίνησε τον ναό των Αγίων Αποστόλων Πέτρου και Παύλου στο αεροδρόμιο των Σπάτων...
Μετακίνησε ένα τζαμί στη Θεσσαλονίκη και άλλα κτήρια...
Πρότεινε την ανάπλαση της παλιάς πόλης του Ρεθύμνου...
Δεν επαρκούν πολλές σελίδες για να απαριθμήσει κανείς τις πρωτότυπες ιδέες του...
Τα τελευταία οκτώ χρόνια ασχολείται με ένα project για την κατασκευή ενός αυτοκινήτου με χαρακτηριστικά Rally και Off Road συγχρόνως. Οι αναρτήσεις είναι εμπνευσμένες από τις αναρτήσεις του 2CV, αλλά μόνο σαν φιλοσοφία, γιατί ο σχεδιασμός είναι παγκόσμια πατέντα δική του και βασίζεται σε διαγώνιες αντιστρεπτικές ράβδους που κάνουν ολόκληρο το αμάξωμα με τη συμμετοχή των τροχών ένα ενιαίο και ενεργό σύστημα απόσβεσης.
Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι επίσης δικό του, υλοποιημένο στη Σουηδία.
Έχει δεχτεί πολλές προτάσεις από ξένους οίκους, αλλά σκοπός του είναι το αυτοκίνητο να κατασκευαστεί εδώ, από τον ίδιο και τους συνεργάτες του.
Είναι ένα αυτοκίνητο που θα πηγαίνει στο δρόμο με κορυφαίες επιδόσεις και ανά πάσα στιγμή, χωρίς κανένα ιδιαίτερο χειρισμό θα μπορεί να σκαρφαλώσει σε απίθανες κλίσεις και να ξεπεράσει μεγάλα εμπόδια χωρίς καμία ενόχληση για τους επιβάτες.
Ονομάζεται "Yassou" και στη φωτογραφία είναι το Yassou3.
Αυτό που θα δείτε στο video (Yassou 2), όσοι το έζησαν από μέσα δεν πίστευαν στα μάτια τους!
http://www.youtube.com/watch?v=jTCC8BgrIGg
Είναι κάτι σαν θεός, τον ξέρω προσωπικά, είναι ο πιο απλός και φυσιολογικός άνθρωπος που έχω γνωρίσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήτετοιοι ανθρωποι χρειαζεται η κοινωνια μας.ειναι το καλυτερο προτυπο για τα παιδια μας και το μελλον μας,ενα μεγαλο μπραβο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ηθελα να γινουν και αλλα πραγματα γνωστα για αυτον τον ανθρωπο.μπραβο του για το απιστευτο μυαλο του και τον πατριωτισμο που σπανιζει τον τελευταιο καιρο.συγχαρητηρια κυριε Κορρε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Κορρέ είστε το μόνο παράδειγμα πρωτογενούς δημιουργικότητας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆξιος Έλληνας!!!
Απιστευτο οχημα!!! Μπραβο στον Κο Κορρε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠολύ καλό και για στρατιωτική χρήση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα είναι πολύ χρήσιμο για περιπολίες σε δάση, σύνορα, ακτές κλπ.
Ιδανικό και για τις Ειδικές Δυνάμεις (πεζοναύτες, καταδρομείς κλπ), αφού κατεβάσουν τα ντεσιμπέλ με ειδικές εξατμίσεις.
Μεταφέρεται άνετα από Σινούκ ή άλλα ιπτάμενα μέσα καθώς και από μικρά αποβατικά σκάφη.
Σε συνδιασμό με μοτοσυκλέτες off road, μπορεί να αποτελέσει την αιχμή του δόρατος για δυνάμεις άμεσης αντίδρασης αφού μπορεί να μεταφέρει δύο άτομα + πολυβόλο + ελαφρύ όλμο + ελαφρύ αντιαρματικό. Ακόμα και φορείο για μεταφορά τραυματία.
Απλό στην σχεδίασή του, μπορεί να κατασκευαστεί στην Ελλάδα από την ΕΛΒΟ και άλλες βιομηχανίες ή μικρότερους βιοτέχνες κατασκευαστές!
τζιμης
τετοιοι ανθρωποι πρεποι να προωθουνται και οχι μονο αλλα να στηριζονται απο το κρατος αλλα και απο πλους εμας που θελουμε να λεγομαστε ελληνες
ΑπάντησηΔιαγραφήγεια σου ρε γειτονα.ΘΕΟΣ απλα ο δημητρης
ΑπάντησηΔιαγραφή1000 ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΝΑΝ ΑΚΟΜΑ ΕΛΛΗΝΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΡΧΙΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΧΑΝΕΙ ΤΗΝ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΛΕΞΗΣ (ΠΑΤΡΙΟΤΙΣΜΟΣ). ΚΥΡΙΕ ΚΟΡΡΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΜΙΑ ΣΠΙΘΑ ΓIA THN ΕΛΠΙΔΑ ΟΤΙ ΙΣΩΣ ΑΝ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΨΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ ΟΛΑ ΤΑ ΓΡΑΝΑΖΙΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΣΑΝ ΛΑΟΣ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήμενω καταπληκτος απο την εφευρετικότητα και την ευφιια του φιλτατου Δημητρη. Τετοιοι ανθρωποι τιμουν την Ελλαδα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορουσε εαν το κοστος ειναι χαμηλο να χρησιμοποιηθη και απο τη θηροφυλακη και απο κυνηγους.δεν αναφερω το ΥΕΘΑ γιατι Α -το εχει αναφερει αλλος φιλος.Β- ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΜΕΓΑΛΙΤΕΡΟΣ ΠΟΛΕΜΙΟΣ ΤΗΣ ΙΔΕΑΣ ΑΥΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΙΜΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΤΕΤΟΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ
αξιο μυαλο αλλα θυμηθητε τι εγινε και με τον επισης αξιο ΛΕΦΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήpaidia iparxei kapoio email pou 8a mporousa na sinomilisw me kirio korre?eimai energeiakos mixanologos sto tei athinas kai 8a me endiefere poli mia diale3i tou sto amfi8eatro tis sxolis mou.
ΑπάντησηΔιαγραφήbristogiannis.christos@gmail.com
opoios 8a mporouse na voi8isei as steile email edw.
Τα ζωα στα πρωιναδικα που μας σερβιρουν τα ποιο φθηνά και ευτελή παραπροϊόντα δεν μπορούν να δείξουν και τέτοιες θεϊκές προσπάθειες?
ΑπάντησηΔιαγραφήενα απ τα παλια ωραια του Κορρε...προτιμω να βγαζω χειμερινα πενταρια παρα στεγνα εξοπλισμενα οκταρια κι εννιαρια..Μεγαλη κουβεντα Δημητρη,γι αυτο εχουμε γεμισει ολη η Ελλαδα με εσωκλειστους μανιακους,αλλα οι βουνισιοι μετρημενοι....Νασαι παντα καλα
ΑπάντησηΔιαγραφήτι να πω.μονο χιλια μπραβο σε αυτον τον ελληνα !!!.ευχομαι στην εξελιξη τα πιο καλα νεα να μαθουμε και να βοηθησουμε οπου μπορουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν μπορώ να καταλάβω γιατί κανενας γνωστός η αγνωστος επιχειρηματιας μεσαιου βελινικους δεν επενδυει σε ανθρωπους τετοιας μεγαλοφυιας οπως ο
ΑπάντησηΔιαγραφήΚ.ΚΟΡΡΕΣ να δουμε και εμεις ως ΕΛΛΗΝΕΣ την υπερηφανια μας λιγο ανεβασμενη τον τελευταιο καιρο
που περναμε δυσκολα...ΜΠΡΑΒΟ ΦΙΛΕ ΚΟΡΡΕ!!!!!
ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΗΤΡΗ συνεχισε
ΑπάντησηΔιαγραφήΤον έδειξε στην ΕΡΤ-1(ευτυχώs που υπάρχει ακόμα αυτό το κανάλι, τελικά)Αν και μένω
ΑπάντησηΔιαγραφήδίπλα στο στρατόπεδο 'Μελάs' στη Θεσσαλονίκη δεν ήξερα ότι ήταν αυτόs πίσω απο
την μετακίνηση του κτηρίου, εντόs του 'Μελά'!Απλά,απίστευτοs..Tέτοια μυαλά έπρεπε
να κυβερνούν αυτήν την έρμη τη Χώρα..'Αλλά απο την άλλη ακριβώs γιατί είναι και αυτά
τα μυαλά δε γίνονται και πολιτικάντηδεs!
ΑΞΙΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήθα ηθελα μονο να τον γνωρισω!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπίστευτος και Απίστευτο, Συγχαρητήρια
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα μπορούσα να έχω ένα email για να έρθω σε επαφή;
ΑπάντησηΔιαγραφήgfrago@otenet.gr